Obecné
Tyto obchodní podmínky platí, pokud předpisy EU nebo místní předpisy dané země nestanoví jinak. Madla a úchytky se řídí standardními předpisy EU pro prodej na dálku a elektronický obchod.
Zásady ochrany osobních údajů - Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)
Chceme, abyste se při používání našich webových stránek cítili bezpečně, a zavazujeme se chránit informace, které shromažďujeme. Všechny naše internetové aktivity jsou v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) (EU) 2016/679. GDPR je nařízení v právu EU o ochraně osobních údajů a soukromí všech osob v Evropské unii.
Co jsou osobní údaje?
Osobní údaje jsou veškeré informace, které vás mohou přímo či nepřímo identifikovat, např. jméno, telefonní číslo, adresa, e-mailová adresa, IP adresa atd.
Jaké údaje shromažďujeme?
- Při zadávání objednávky:
Vaše celé jméno
Vaší adresu
Vaše telefonní číslo
Vaši e-mailovou adresu
IP adresu, ze které jste zadali objednávku.
- Při registraci k odběru našeho newsletteru:
Vaše celé jméno
Vaši e-mailovou adresu
- Při návštěvě našich webových stránek
Vaši IP adresu, ze které jste navštívili web
- Když nám pošlete e-mail
E-mailovou adresu a jakékoli informace, které se nám sami rozhodnete prostřednictvím e-mailu předat.
Jak shromažďujeme vaše údaje?
- Při zadávání objednávky:
Údaje se shromažďují, když vyplníte objednávkový formulář a zadáte u nás objednávku.
- Při přihlášení k odběru newsletteru:
Údaje jsou shromažďovány, když se aktivně přihlásíte k odběru našeho newsletteru na našich webových stránkách.
- Při návštěvě našich webových stránek:
Prostřednictvím souborů cookie. Více informací o souborech cookie najdete pod nadpisem Cookies.
- Když nám napíšete e-mail:
Váš e-mail je uložen v našem softwaru pro zákaznickou podporu a systému ticketingu.
Proč údaje shromažďujeme?
- Při zadávání objednávky
Abychom mohli bezpečně zpracovat a doručit vaši objednávku na adresu, kterou jste při objednávce uvedli. Také abychom s vámi mohli komunikovat prostřednictvím e-mailu v případě, že se vyskytnou nějaké problémy s vaší objednávkou, např. pokud se objednávka zpozdí. Údaje o nákupu slouží také jako reference v případě záručních případů.
- Při přihlášení k odběru newsletteru:
Abychom vám mohli zasílat informační bulletiny s novinkami o produktech a reklamními akcemi.
- Při návštěvě našich webových stránek:
Abychom mohli shromažďovat analytické informace, které nám pomohou zlepšit naše webové stránky a tím také zlepšit váš zážitek z jejich používání.
- Když nám napíšete e-mail
Abychom byli schopni poskytovat podporu a odpovídat na vaše požadavky. Abychom mohli shromažďovat vaši zpětnou vazbu a učit se z ní, a tím zlepšovat naše produkty, služby zákazníkům a webové stránky.
Jak dlouho údaje uchováváme?
- Údaje o nákupu
Informace o nákupu uchováváme po dobu sedmi let. Je to proto, abychom vám mohli poskytovat lepší služby. Mnoho našich zákazníků se k nám vrací i po letech a žádá o objednání dalších úchytek, které již dříve obdrželi. Uchovávání historie nákupů nám pomáhá snadno zjistit, které úchytky si zákazník v minulosti zakoupil.
- Přihlášení k newsletteru
Uchováváme vaše jméno a e-mailovou adresu, dokud se aktivně neodhlásíte z odběru našeho newsletteru.
- Návštěva webových stránek
We keep the data about the traffic to our website for five years.
- Když nám pošlete e-mail
E-mailovou konverzaci mezi vámi a námi uchováváme po dobu sedmi let. Je to proto, abychom mohli poskytovat co nejlepší služby zákazníkům.
S kým sdílíme osobní údaje?
Vaše osobní údaje nikdy neprodáváme ani nedovolujeme nikomu jinému, aby je používal k jakýmkoli marketingovým účelům. Vaše údaje sdílíme s některými našimi dodavateli a prodejci, kteří jsou třetími stranami, pouze v případě, že je to nutné k plnění jejich činností. Nemají dovoleno sdílet ani používat údaje k žádnému jinému účelu. Jsou také povinni dodržovat stejné postupy zabezpečení údajů, které dodržujeme my sami. Níže je uveden jejich seznam a důvod, proč je sdílíme:
Satisfly – Satisfly je naším IT partnerem a část našeho internetového obchodu je uložena na jejich serverech.
DHL – Pro doručování objednávek používáme společnost DHL. Získávají vaše osobní údaje, aby mohli vaši objednávku bezpečně doručit na vámi požadovanou adresu.
Hetzner – Většina naší online platformy je uložena v datových centrech společnosti Hetzner.
Mailchimp – Pro rozesílání našeho newsletteru používáme Mailchimp. Vaše jméno a e-mailová adresa jsou uloženy u společnosti Mailchimp, pokud jste se rozhodli dostávat náš newsletter.
Freshdesk – Freshdesk je software pro zákaznickou podporu, který používáme pro péči o zákazníky. Váš e-mail a veškeré údaje, které jste v něm uvedli, jsou uloženy v systému Freshdesk.
Google – Společnost Google ukládá údaje o návštěvnosti našich stránek. Slouží ke shromažďování analytických informací, které nám pomohou vylepšit naše webové stránky a tím také zlepšit váš zážitek na webu.
Jak odstranit své osobní údaje?
Pokud si přejete odstranit své údaje, napište nám na adresu info@madlaauchytky.cz. Berte prosím v úvahu, že pokud jste nás požádali o vymazání údajů o své objednávce, nebudeme vám moci poskytnout žádnou záruku.
Jak nahlásit porušení předpisů?
Máte právo oznámit porušení předpisů. Porušení je třeba nahlásit místnímu úřadu pro ochranu osobních údajů (DPA)
Cookies
Soubory cookie jsou malé textové soubory, které se ukládají do počítače nebo mobilního zařízení při návštěvě téměř všech webových stránek. Soubory cookie vás osobně nerozpoznávají a nejsou pro váš počítač nebo mobilní zařízení škodlivé. Jsou používány webovými stránkami, které navštívíte, aby zlepšily váš zážitek při jejich procházení a aby nám poskytly analytické informace, které nám pomohou zlepšit naše webové stránky.
Externí odkazy
Pokud vás některá část těchto webových stránek odkazuje na jiné stránky, tyto stránky se neřídí těmito zásadami ochrany osobních údajů. Doporučujeme vám, abyste si prostudovali prohlášení o ochraně osobních údajů zveřejněná na takových webových stránkách, abyste porozuměli jejich postupům při shromažďování, používání a zveřejňování osobních údajů.
Objednávka
Po odeslání objednávky obdrží zákazník potvrzení objednávky na e-mailovou adresu, kterou uvedl při zadávání objednávky. Zákazník je zodpovědný za správné vyplnění všech údajů.
Společnost Madla a úchytky si vyhrazuje právo opravit případné nepřesnosti v ceně, dodání nebo jiné chyby po zadání objednávky. V takových případech společnost Madla a úchytky kontaktuje zákazníka a poskytne mu možnost objednávku změnit nebo zrušit.
Madla a úchytky si vyhrazují právo na jakékoli typografické chyby, chyby v informacích a chyby ve specifikacích u všech produktů na svých webových stránkách. Všechny obrázky je třeba považovat za ilustrace, které nezaručují přesně stejný vzhled a dojem z výrobku naživo.
Jednat můžete pouze svým jménem a před nákupem musíte být starší 18 let nebo získat souhlas rodičů. Madla a úchytky mají právo odmítnout objednávku. Objednávky učiněné jménem jiné osoby bez jejího souhlasu nebo jinak, v případech, kdy společnosti Madla a úchytky vznikne škoda ekonomického charakteru, budou oznámeny příslušným orgánům. Případné další náklady s tím spojené budou účtovány zákazníkovi.
Údaje o zákaznících
Zákazník se musí ujistit, že všechny jeho údaje jsou při zadávání objednávky přesné a správně vyplněné. Většina našich objednávek je zasílána kurýrní službou, o čemž je zákazník informován prostřednictvím SMS. Proto je povinné poskytnout nám číslo mobilního telefonu.
Nevyzvednuté zásilky
Objednávky, které si zákazník nevyzvedne a zašle nám nebo našim dodavatelům zpět bez předchozího upozornění, budou zpoplatněny 30 % z hodnoty objednávky.
Platby
Platit můžete kartami Visa, Mastercard nebo prostřednictvím služby Paypal. Všechny ceny na našich webových stránkách jsou uvedeny včetně DPH.
Doprava
Pro menší objednávky používáme standardní poštu. Větší objednávky budou zaslány s údaji pro sledování prostřednictvím společností DHL nebo Fedex. Všechny objednávky s produkty skladem jsou zpracovány a odeslány tentýž den nebo den poté, v závislosti na čase zadání objednávky. Standardní doba dodání se pohybuje mezi 3 a 5 pracovními dny.
Náklady na dopravu
Nabízíme dopravu zdarma na všechny objednávky. To znamená, že si můžete objednat třeba jen jednu knopku na zkoušku a zaplatit pouze za samotnou knopku.
Záruka
Na všechny naše výrobky poskytujeme omezenou záruku. Záruka se vztahuje na jakékoli poškození při výrobě nebo dopravě. Záruka se nevztahuje na poškození z důvodu nesprávného použití nebo nesprávné instalace výrobků.
Vrácení
U všech objednávek soukromých spotřebitelů nabízíme 14 dní na vrácení zdarma od data odeslání výrobků. Dodané zboží nesmí být rozbaleno, namontováno nebo jakkoli používáno a mělo by být správně a bezpečně uloženo. Vrácené zboží musí být ve stavu, v jakém bylo dodáno. Právo na bezplatné vrácení se nevztahuje na výrobky na objednávku, výrobky, které byly předmětem výprodeje, nebo na objednávky uskutečněné firmami.
Všechna vrácení je třeba předem oznámit e-mailem na adresu
info@madlaauchytky.cz pro získání pokynů k vrácení. Neoprávněné vrácení zboží nebude přijato ani uznáno.
Další informace o vracení zboží si můžete přečíst
zde >>
Poškozené zboží
Pokud výrobek není správný nebo je poškozený, okamžitě nás kontaktujte. Pošlete nám prosím e-mail na
info@madlaauchytky.cz s uvedením důvodu poškození a nejlépe i s fotografií. Do e-mailu vždy uveďte číslo objednávky a své jméno.
Vrácení poškozeného nebo nesprávného výrobku jde vždy na naše náklady. Poskytneme vám potvrzení o vrácení, které můžete použít k odeslání zpět k nám.
Na vrácené zboží nelze připočítat dobírku a není možné nic poslat zpět před naším schválením.
Vyšší moc
Žádná ze stran nenese odpovědnost za zpoždění plnění ani za neplnění z příčin, které jsou mimo její přiměřenou kontrolu, s výjimkou platebních povinností.